Case Study Εξυπηρέτησης #5 - Μην δημιουργείς αρνητικά συναισθήματα για να μην χάνεις πελάτες
Case Study Εξυπηρέτησης Σπύρος Θανασούλας & Παναγιώτα Μουλά Case Study Εξυπηρέτησης Σπύρος Θανασούλας & Παναγιώτα Μουλά

Case Study Εξυπηρέτησης #5 - Μην δημιουργείς αρνητικά συναισθήματα για να μην χάνεις πελάτες

Έχω στην περιοχή μου ένα αγαπημένο φωτογραφείο. Κάθε φορά που θέλω να τυπώσω κάποια φωτογραφία πηγαίνω πάντα εκεί. Είμαι πολύ ευχαριστημένη με την ποιότητα αλλά κυρίως με την χαρούμενη διάθεση του προσωπικού που συναντώ κάθε φορά.

Είναι χαλαροί, ευδιάθετοι και δεν είχα συναντήσει ποτέ την οποιαδήποτε όχι μόνο άρνηση αλλά ούτε και υπόνοια να μην εξυπηρετηθώ — μέχρι πρόσφατα…

Read More
Συντήρηση και Ανάπτυξη: Η πιο σημαντική απόφαση που μπορείς να πάρεις για το φαρμακείο σου
Manager Mentoring Σπύρος Θανασούλας Manager Mentoring Σπύρος Θανασούλας

Συντήρηση και Ανάπτυξη: Η πιο σημαντική απόφαση που μπορείς να πάρεις για το φαρμακείο σου

Κάθε επιχείρηση έχει δύο τομείς που πρέπει να λειτουργούν ταυτόχρονα, τη Συντήρηση και την Ανάπτυξη.

Στο δικό μου φαρμακείο άρχισα να νιώθω από νωρίς ότι το να ασχολούμαι σχεδόν όλες μου τις ώρες με τη Συντήρηση ήταν αντιπαραγωγικό. Αν δεν ασχολιόμουν εγώ ο ίδιος με την Ανάπτυξη του φαρμακείου μου, σίγουρα δεν μπορούσα να περιμένω να το κάνει κάποιος υπάλληλος. Μπορούσα να αναγνωρίσω πολλά πράγματα που ήθελα να βελτιώσω, αλλά δεν είχα το χρόνο να το κάνω εξυπηρετώντας πελάτες και φροντίζοντας για όλες τις άλλες εκκρεμότητες ενός φαρμακείου όλη μέρα…

Read More
Πώς να εκπαιδεύσεις αποτελεσματικά την ομάδα σου στην εξυπηρέτηση και η σημασία των role-play
Εξυπηρέτηση Σπύρος Θανασούλας & Παναγιώτα Μουλά Εξυπηρέτηση Σπύρος Θανασούλας & Παναγιώτα Μουλά

Πώς να εκπαιδεύσεις αποτελεσματικά την ομάδα σου στην εξυπηρέτηση και η σημασία των role-play

Κάθε προσπάθεια βελτίωσης οποιουδήποτε σημείου της εξυπηρέτησης κάποιου, για να έχει αποτελέσματα, πέρα από τη θεωρητική ανάλυση και κατανόηση του τι είναι σωστό να κάνουμε και γιατί, απαιτεί από τον ίδιο πρακτική εξάσκηση, να το προσπαθεί ξανά και ξανά, αρχικά μέχρι να μάθει πώς να το κάνει σωστά και μετά μέχρι να του γίνει αυτόματη συνήθεια…

Read More
Case Study Εξυπηρέτησης #4 - Πώς θέλουμε να φερόμαστε όταν μας ζητάνε πράγματα άσχετα με το φαρμακείο
Case Study Εξυπηρέτησης Σπύρος Θανασούλας & Παναγιώτα Μουλά Case Study Εξυπηρέτησης Σπύρος Θανασούλας & Παναγιώτα Μουλά

Case Study Εξυπηρέτησης #4 - Πώς θέλουμε να φερόμαστε όταν μας ζητάνε πράγματα άσχετα με το φαρμακείο

Η κυρία Αλεξάνδρα – όπως έμαθα το όνομα της λίγο αργότερα, γιατί μέχρι εκείνη την ημέρα είχε έρθει ελάχιστες φορές στο φαρμακείο μας – μία ηλικιωμένη κυρία γύρω στα ογδόντα, ήρθε να πάρει κάποια φάρμακα ενώ παράλληλα μου ζήτησε να ρίξω μία ματιά στο κινητό της γιατί είχε πέσει κάτω και δεν άνοιγε…

Read More
Case Study Εξυπηρέτησης #3 - Πώς να χαλάσεις την καλή εικόνα του φαρμακείου σου για 1€
Case Study Εξυπηρέτησης Παναγιώτα Μουλά Case Study Εξυπηρέτησης Παναγιώτα Μουλά

Case Study Εξυπηρέτησης #3 - Πώς να χαλάσεις την καλή εικόνα του φαρμακείου σου για 1€

Ένα απόγευμα, αφού η Ελένη, υπάλληλος φαρμακείου, εξυπηρέτησε μια κυρία με δύο κοριτσάκια και ενώ είχαν μόλις φύγει, τα κορίτσια ξαναμπήκαν στο μαγαζί, πήραν δύο γλειφιτζούρια και έφυγαν χωρίς να τα πληρώσουν. Η Ελένη το είδε και τους πρόλαβε καθώς έμπαιναν στο διπλανό κομμωτήριο.

Read More
Ποιες είναι οι νάρκες στην εξυπηρέτηση και πώς να τις αποφεύγεις
Εξυπηρέτηση Σπύρος Θανασούλας & Παναγιώτα Μουλά Εξυπηρέτηση Σπύρος Θανασούλας & Παναγιώτα Μουλά

Ποιες είναι οι νάρκες στην εξυπηρέτηση και πώς να τις αποφεύγεις

Κάθε άνθρωπος έχει κάποια ευαίσθητα σημεία που αν τα “αγγίξεις” άθελά σου, είναι έτοιμος για έκρηξη χωρίς επιστροφή.

Και κάτι τέτοιο στην εξυπηρέτηση μπορεί να αποβεί μοιραίο…

Read More
Case Study Εξυπηρέτησης #2 - Πώς να κερδίσεις την εμπιστοσύνη ενός ταλαιπωρημένου πελάτη
Case Study Εξυπηρέτησης Παναγιώτα Μουλά Case Study Εξυπηρέτησης Παναγιώτα Μουλά

Case Study Εξυπηρέτησης #2 - Πώς να κερδίσεις την εμπιστοσύνη ενός ταλαιπωρημένου πελάτη

Το φαρμακείο μας αγόρασε κάποια οικονομικά οξύμετρα, μερικά από τα οποία αποδείχθηκαν αναξιόπιστα με αποτέλεσμα να μας επιστραφούν από τους πελάτες όταν προσπάθησαν να τα χρησιμοποιήσουν…

Read More
Case Study Εξυπηρέτησης #1 - Λύσε μια παρεξήγηση ικανοποιώντας τις συναισθηματικές ανάγκες του πελάτη
Case Study Εξυπηρέτησης Παναγιώτα Μουλά Case Study Εξυπηρέτησης Παναγιώτα Μουλά

Case Study Εξυπηρέτησης #1 - Λύσε μια παρεξήγηση ικανοποιώντας τις συναισθηματικές ανάγκες του πελάτη

Η κυρία Μαρία είναι γύρω στα ογδόντα και είναι από τις σταθερές πελάτισσες του φαρμακείου μας…

Read More
Πώς το μπράβο και το ευχαριστώ θα βελτιώσουν την απόδoση της ομάδας σου
Manager Mentoring Παναγιώτα Μουλά Manager Mentoring Παναγιώτα Μουλά

Πώς το μπράβο και το ευχαριστώ θα βελτιώσουν την απόδoση της ομάδας σου

Μέσω της εργασίας, πέρα από την επιβίωση, οι περισσότεροι, και κυρίως οι άνθρωποι που θέλεις γύρω σου και που θέλεις να καταρτίζουν την ομάδα σου, επιδιώκουν την πρόοδο και την αναγνώρισή τους…

Read More