Για να ξεχωρίσεις στα μάτια των πελατών σου, πρέπει να προσφέρεις κάτι ξεχωριστό.
Βάλε σήμερα τις βάσεις για μια εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης που θα σου φέρνει σταθερά ευχαριστημένους και πιστούς πελάτες!
Συμπλήρωσε το email σου, και θα σου στείλουμε τον Βασικό Οδηγό Εξυπηρέτησης Φαρμακείου ΔΩΡΕΑΝ — το ιδανικό εργαλείο εκπαίδευσης για να μάθεις εσύ και η ομάδα σου:
✅ Πώς μπορεί να οριστεί η Καλή Εξυπηρέτηση Πελατών και γιατί η βελτίωση της εξυπηρέτησης είναι η πιο σημαντική βελτίωση που μπορείτε να κάνετε στο φαρμακείο σας.
✅ Τι σημαίνει Βασικό Επίπεδο Καλής Εξυπηρέτησης πελατών και με ποια εργαλεία θα το πετύχετε.
✅ Τι είναι η Θετική Κουλτούρα Εξυπηρέτησης, γιατί είναι σημαντική για το επίπεδο της εξυπηρέτησης του φαρμακείου σας, και πώς να την μεταδώσετε στην ομάδα σας.
✅ Ποια είναι τα Βήματα της Εξυπηρέτησης και τι πρέπει να κάνετε στο κάθε βήμα.
✅ Ποιες είναι οι Βασικές Δεξιότητες Εξυπηρέτησης και πώς να τις κατακτήσετε.
(συμπεριλαμβάνει πρόγραμμα εκπαίδευσης 6 εβδομάδων!)
Οι εκπαιδευτές σας
Σπύρος Θανασούλας
• Ιδιοκτήτης Φαρμακοποιός
• Σύμβουλος Φαρμακείων
Από το 2016 χτίζω συστήματα, διαδικασίες και αυτοματισμούς που βοηθάνε τον ιδιοκτήτη φαρμακοποιό να έχει αύξηση των κερδών του, έλεγχο στο φαρμακείο του, και ελευθερία στη ζωή του.
Πιστεύω στη συνεχή βελτίωση, προσωπική και επαγγελματική, και στις ειλικρινείς ανθρώπινες σχέσεις.
Παναγιώτα Μουλά
• Manager Φαρμακοποιός
• Υπεύθυνη Προσωπικού & Εκπαίδευσης
Δουλεύω πάνω στην εκπαίδευση και την εξέλιξη του προσωπικού έχοντας χτίσει συγκεκριμένες μεθόδους και εργαλεία.
Βασική μου αρχή είναι ότι το προσωπικό ειναι ο σπουδαιότερος πόρος για το φαρμακείο και η σωστή εκπαίδευση και αξιοποίησή του παρέχει στον ιδιοκτήτη φαρμακοποιό πολλαπλά κέρδη και ελευθερία στη ζωή του.